vrijdag 10 februari 2012

Mijn huisdiertjes.

Over drie weekjes ga ik alweer terug naar Nederland.
Vrijdag 2 maart vlieg ik naar huis, ik kijk er heel erg naar uit om weer terug te zijn en iedereen weer te zien maar ik zie er ook wel tegen op om dit alles weer achter te laten.
Ik zie mijn ouders, zusjes, vriendinnen en mijn vriend eindelijk weer terug.
En natuurlijk mijn huisdiertjes.



Laika:Mijn super lieve, knuffelige, gekke en mooie Berner Senner hond.
De vorige keer toen ik terug kwam uit Australie wou ze de eerste dag niks van mij weten, alsof ze een beetje boos was dat ik haar zoalng in de steek had gelaten. De tweede dag was ze gewoon weer super blij met mij.
Dus ik ben benieuwd hoe ze nu gaat reageren.

Skippy:Mijn lieve en mooie russische dwerghamster.
Skippy heeft in deze periode bij mijn vriend en zijn familie gewoond. Dus ik hoop dat ze haar weer terug willen geven aan mij.
Ik dacht vroeger altijd dat hamster saai waren en dat je ze niet echt tam kon maken.
Maar Skippy is het bewijs dat hamsters niet saai zijn en dat ze zeker wel heel tam kunnen worden.

3 opmerkingen: