woensdag 15 februari 2012

DIY: Wat te doen met je oude t-shirts

Ik heb thuis in Nederland heel veel kleren en t-shirtjes in de kast die ik eigenlijk nooit meer draag.
Maar toch vind ik het elke keer als ik mijn kast op ruim jammer om ze weg te gooien.
Nu heb ik laatst op weheartit gekeken en een paar super leuke ideetjes gevonden, wat je kan doen met je oude t-shirts.


Knip je oude t-shirt in stroken en maak er leuke gevlochten armbandjes van.
Erg simpel en ziet er erg schattig uit.


Verf alleen de bovenkant van een shirtje zodat je dit effect krijgt.
Super leuk voor een festival of onder een leuke blazer.


Dit is echt mijn favoriet.
Een super leuke sjaal, snel en makkelijk gemaakt.
En het kost je niks!

8 opmerkingen:

  1. Oeh leeeuk!
    Zeker die met de verf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er supper leuk uit!
    Vind je blog ook heel leuk, je hebt er een nieuwe volger bij:D

    Groetjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee! :)

    www.birkinsandbargains.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke DIY zeg! :)
    ga ik ook eens proberen..
    en is die hond Laika rechts op je profiel
    van jou? Wij hebben thuis ook altijd
    zulke honden (Berner senne geloof ik?)
    Erg lieve honden!
    xo ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeee je bent weer thuis !!...leuk !!.....dit is de link voor het boek.....groetjes Ria...xxx..


    http://blog2print.sharedbook.com/blogworld/printmyblog/index.html?sbt=d5b396b97be06a09680b6b28bcb4c7bff0c52677&utm_source=SharedBook&utm_medium=email&utm_content=23193&utm_campaign=B2P%2BSale%2BFeb%2B16-Blog2Prin

    BeantwoordenVerwijderen