maandag 4 april 2011

Loonse en Drunsense duinen..

Dit weekend ben ik een weekendje naar een vriendin in Brabant geweest.
Gezellig met 2 andere vriendinnen in de auto naar Brabant.
We zijn gezellig uit geweest in Tilburg, en onze vriendin heeft een super lief puppy hondje waarmee we zijn gaan wandelen in de Loonse en Drunsense duinen..
Een erg mooi groot natuurgebied..
Omdat ik het zo'n leuk natuurgebied vond.. vond ik een leuk plaatje hiervan wel mooi..
En natuurlijk een fotootje van het lieve hondje Teun!!!


3 opmerkingen:

  1. Via het blog van je moeder kom ik je hier een bezoekje brengen en zeggen dat je prachtige creaties maak. Zeepkettingen ...altijd gezellig om ze ergens neer te hangen en ook de vogeltjes zijn vrolijk zeg.
    Ik ga je volgen hoor....zo gezellig hier.
    Fijne dag, Trudie.
    Oja....wat 'n lief puppy heeft je vriendin, echt een snoepie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Silke...
    Alles goed hier hoor in Melbourne. Tja, die reiskriebels die ken ik...haha. Vakantie in Cyprus, dat klinkt niet verkeerd.
    Die foto's van het natuurgebied zouden wel in Australie gemaakt kunnen zijn!!!
    Groetjes uit een zonnig Melbourne,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje......maarre vind je eigen hond ook leuk hoor....Laika....fijne avond liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen